خدمات برش لیزر فلزات
آگوست 13, 2022
کویل کندانسور هوایی ساخت کویل کندانسور قیمت کندانسور کویل الیمامبدل
کویل کندانسور
می 30, 2019
خدمات طراحی شیت متال الیما

خدمات طراحی شیت متال الیما

    خدمات طراحی و مدلسازی جعبه فلزی

    به‌طور عامیانه به تولید و ساخت تجهیزات فلزی مانند انواع جعبه ها و بدنه دستگاه و مجموعه های فلزی از ورق فلزی، ورقکاری گفته می‌شود. خدمات ورقکاری الیما شامل استفاده از ورق‌های فلزی برای ساخت دستگاه‌ها و تجهیزات فلزی مانند جعبه‌ سازی فلزی و قطعات فلزی و باکس فلزی است. خدمات ورق‌کاری و شیت متال می‌تواند یک فرایند پیچیده و نیازمند به‌کارگیری افراد متخصص و حرفه‌ای باشد که اولین بخش آن، خدمات طراحی و مهندسی معکوس قطعات فلزی است.

     

    طراحی و مهندسی معکوس

     

    اولین و مهمترین بخش در تولید شیت متال و خدمات ورقکاری، خدمات طراحی و مهندسی معکوس محصول نهایی می باشد. انواع کاورها و بدنه های فلزی، شاسی و نگهدارنده های فلزی و کلیه مجموعه های فلزی می بایست جهت افزایش کیفیت در ساخت طراحی و مدلسازی شده و نقشه های ساخت ورقکاری را تولید نمود. الیما برای رفاه حال مشتریان خدمات طراحی و مدلسازی توسط نرم افزار Solid Works  را ارئه می نماید.

    خدمات طراحی سه بعدی شیت متال الیما

     

    کلیه مجموعه های فلزی تولیدی توسط الیما، ابتدا در واحد طراحی و مهندسی معکوس الیما، مدلسازی میشود و کلیه قطعات تشکیل دهنده محصول نهایی مشخص می شود. سپس نقشه های گسترده جهت پانچ و برش لیزر تهیه شده و نقشه های خمکاری، جوشکاری، عملیات نهایی و مونتاژ تهیه میشود. با کمک این نقشه ها، دقت ساخت و کیفیت محصول نهایی بسیار بالا می رود.

    مهندسی معکوس و ساخت قطعات

    مهندسی معکوس یکی از شیوه‌هایی است که برای دستیابی سریع‌تر به محصول نهایی می تواند به کار برده شود. لذا امروزه خدمات طراحی و مهندسی معکوس در حال حاضر یکی ازپر کاربردترین روش‌های مهندسی در صنعت و تولید است و باعث کاهش هزینه های مدلسازی، تست و دستیابی سریعتر به محصول نهایی میشود. در واحد طراحی و مهندسی معکوس الیما، امکان مدلسازی و معندسی معکوس کلیه ماشین الات و جعبه های فلزی فراهم است و مهندسین الیما می توانند خدمات طراحی شیت متال و مهندسی معکوس محصولات نهایی و انواع جعبه ها و مجموعه های فلزی جهت ارائه خدمات ورقکاری را به سرعت و با دقت بالا به سرانجام برسانند.

    error: Content is protected !!